Tour II - problem z trybem amerykańskim

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • breaksmafija
    Classic
    • 2012
    • 10

    Tour II - problem z trybem amerykańskim

    Tak jak pisze b707, nie mogą/powinni obcinać stawik za RBG. W skodzie będzie to zapewne od 130 zł/rbg w górę. W przypasku naprawy z OC to Ty wybierasz warsztat gdzie chcesz naprawiać i nie mogą oni tego kwestionować.
  • zamlynny
    Drive
    • 2011
    • 81

    #2
    Tour II - problem z trybem amerykańskim

    Dzisiaj chciałem w swoim autku uruchomić tryb amerykański świateł mijana do jazdy dziennej.
    Znalazłem w necie co i jak się robi, podpiąłem VCDS (10.6.3) i się niestety zdziwiłem. W centralnej elektryce, w bajcie 0, nie mam bitów 3 i 4 odpowiedzialnych za tryb świateł do jazdy dziennej. To oznacza, że nie można uruchomić w/w trybu świateł do jazdy dziennej w nowym Tourze?
    Oto screen z 09-Central electric, byte 0:
    Załączone pliki

    Komentarz

    • kowaltom99
      Rider
      • 2009
      • 743
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      W sterowniku 1k0937085 86 87 za tryb amerykański odpowiada bit 0 w bajcie 11
      Załączone pliki

      Komentarz

      • zamlynny
        Drive
        • 2011
        • 81

        #4
        Po zahaczeniu tej opcji będą się paliły tylko przednie światła mijania, czy ta opcja daje tylko tyle, że światła będą gasły po zaciągnięciu ręcznego?

        Komentarz

        • kowaltom99
          Rider
          • 2009
          • 743
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Jak zaznaczysz bit 0 w bajcie 11 to po zaciągnieciu ręcznego będą gasły swiatła mijania (jeżeli były ustawione jako dzienne).

          Żeby nie paliły sie światła z tyłu (w trybie dziennym) trzeba zmienić wartosć w bajcie 18.
          U mnie za radą kolegi Enriqueza ustawiłem kodowanie w bajcie 18 na wartośc 33 i jest ok tzn w trybie dziennym tył się nie pali.
          Ale ja mam O II FL, nie wiem jak to będzie w Tour.
          Lepiej w tym bajcie nie mieszać, bo jak się źle zakoduje to bedzie wywalał bład spalonych żarówek.

          Komentarz

          • zamlynny
            Drive
            • 2011
            • 81

            #6
            Żeby nie paliły sie światła z tyłu (w trybie dziennym) trzeba zmienić wartosć w bajcie 18.
            U mnie za radą kolegi Enriqueza ustawiłem kodowanie w bajcie 18 na wartośc 33 i jest ok tzn w trybie dziennym tył się nie pali.
            Spróbuje też tak zrobić. Kowaltom99 u Ciebie w bajcie 18 oryginalnie też było 00?

            Ale ja mam O II FL, nie wiem jak to będzie w Tour.
            Pewnie tak samo, elektronika jest identyczna.

            Lepiej w tym bajcie nie mieszać, bo jak się źle zakoduje to bedzie wywalał bład spalonych żarówek.
            Jak będzie źle, wrócę do oryginalnego kodowania.

            Komentarz

            • kowaltom99
              Rider
              • 2009
              • 743
              • Octavia II (1Z3)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Zamieszczone przez zamlynny
              Żeby nie paliły sie światła z tyłu (w trybie dziennym) trzeba zmienić wartosć w bajcie 18.
              U mnie za radą kolegi Enriqueza ustawiłem kodowanie w bajcie 18 na wartośc 33 i jest ok tzn w trybie dziennym tył się nie pali.
              Spróbuje też tak zrobić. Kowaltom99 u Ciebie w bajcie 18 oryginalnie też było 00?

              Ale ja mam O II FL, nie wiem jak to będzie w Tour.
              Pewnie tak samo, elektronika jest identyczna.

              Lepiej w tym bajcie nie mieszać, bo jak się źle zakoduje to bedzie wywalał bład spalonych żarówek.
              Jak będzie źle, wrócę do oryginalnego kodowania.
              Sprawa ważna - kodowanie 00 w bajcie 18 to tylko maskowanie prawdziwego kodowania. Tak naprawdę nie wiadomo jakie kodowanie jest dla Octavia II.
              Jeżeli zakodujesz 33 to powrót do kodowania 00 nic nie da - nadal będziesz miał kodowanie 33 tylko "pod przykrywką" kodu 00.
              Poszukaj postów kolegi Enriquez - on to opisał dokładnie tu na forum.

              Komentarz

              • zamlynny
                Drive
                • 2011
                • 81

                #8
                Zamieszczone przez kowaltom99
                Sprawa ważna - kodowanie 00 w bajcie 18 to tylko maskowanie prawdziwego kodowania. Tak naprawdę nie wiadomo jakie kodowanie jest dla Octavia II.
                Jeżeli zakodujesz 33 to powrót do kodowania 00 nic nie da - nadal będziesz miał kodowanie 33 tylko "pod przykrywką" kodu 00.
                Poszukaj postów kolegi Enriquez - on to opisał dokładnie tu na forum.
                Poczytałem wątek Enriqueza na w/w temat i zdecydowałem, że sobie odpuszczę.
                Dzięki kowaltom99 za pomoc i rzeczowe wyjaśnienie sprawy, "pomógł" poleciał :-).

                Komentarz

                Pracuję...